Αναφορικά με τις συνθήκες στάθμευσης, παρατηρούνται τα ακόλουθα:
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σε κάθε όχημα αντιστοιχεί 0,5 θέσεις, δηλαδή δεν υπάρχουν επαρκείς θέσεις στάθμευσης για τις ανάγκες των κατοίκων (αριθμός αυτοκινήτων: 12.880, αριθμός θέσεων στάθμευσης: 6.824 (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ 2011).
Όπως προέκυψε από την απογραφή στάθμευσης στην κεντρική περιοχή και κατά μήκος κάποιων βασικών οδών εκτός κέντρου, υπάρχουν κενές νόμιμες θέσεις, αλλά και μεγάλος αριθμός παράνομων σταθμεύσεων, ως συνέπεια
πλημμελούς αστυνόμευσης.
Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πολλών οδών σε όλη την επικράτεια του Δήμου (οδοί διπλής κατεύθυνσης), σε συνδυασμό με τα γεωμετρικά τους χαρακτηριστικά (περιορισμένο πλάτος), καθιστούν τη στάθμευση επί των οδών αυτών παράνομη.
Στον κεντρικό εμπορικό πυρήνα του Δήμου καταγράφηκαν (κατά την πρωινή περίοδο) 900 περίπου νόμιμες θέσεις (εκ των οποίων οι 700 βρέθηκαν κατειλημμένες) και 540 παράνομες σταθμεύσεις. Ως εκ τούτου το έλλειμμα στάθμευσης στο κέντρο της πόλης υπολογίζεται σε περίπου 350 θέσεις.
Κατά τη μεταμεσονύκτια απογραφή βρέθηκαν περίπου 600 σταθμευμένα οχήματα κατοίκων της περιοχής, αριθμός που μπορεί να καλυφθεί από την υφιστάμενη προσφορά θέσεων στάθμευσης.
Υπάρχει έλλειψη οργανωμένων χώρων στάθμευσης εκτός οδού.
Η σήμανση που σχετίζεται με τη στάθμευση είναι πλημμελής, με συνέπεια σε πολλές περιπτώσεις να είναι ασαφές το ισχύον καθεστώς στάθμευσης.
Ο συντελεστής εναλλαγής, όπως προκύπτει από την έρευνα χαρακτηριστικών στάθμευσης, στην κεντρική περιοχή, κυμαίνεται από 3.5 έως 4.5 οχήματα, ανά θέση στάθμευσης.
Οκτώ στις δέκα σταθμεύσεις έχουν χρονική διάρκεια έως τρεις ώρες.
Από τις δύο παραπλεύρους της Αττικής οδού, σε πλήρη λειτουργία είναι μόνο η βόρεια, η οποία όμως λειτουργεί ως μονής κατεύθυνσης. Αντίθετα, το πρώτο τμήμα της νότιας παράπλευρης, μεταξύ Τατοΐου και Πεύκων, δεν είναι δυνατόν να ενταχθεί στο σύστημα κυκλοφορίας, λόγω του υφιστάμενου φρεατίου της ΕΥΔΑΠ, το οποίο δεν επιτρέπει να διαδραματίσει το ρόλο του, ως συζυγής μονόδρομος του βόρειου συνδέσμου.
Η ύπαρξη αυτού του εμποδίου δεν επιτρέπει τη σύνδεση της Κλεισθένους με την Τατοΐου (κατάντη της Αττικής οδού), η οποία μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω της οδού Γκινοσάτη.